העברת משרד היא משימה שדורשת התייחסות לפרטים רבים לצורך הבטחת תהליך בטוח ומסודר, שגם במהלכו וגם בסופו ניתן יהיה להמשיך לעבוד עם מינימום תקלות והפרעות. בחיי העסק אין מקום להפסקות ארוכות ואם הלקוחות יתקשו לקבל שירות לאורך זמן, הם עשויים לנטוש – תקלה חמורה יותר מכל נזק אחר שעשוי להיגרם. נזקים נוספים כוללים גם פגיעה בציוד, אובדן חומרים רגישים ותקלות במערכות המחשוב כתוצאה מעבודה רשלנית. ניתן למנוע כל אחד מהנזקים הללו על ידי היערכות מוקדמת וכן באמצעות ליווי של חברת הובלות מקצועית שיש לה ניסיון רב בהעברת משרדים.

חשוב להבין שהעברת המשרד כוללת מגוון מטלות שכל אחת היא עולם ומלואו. פירוק הריהוט והרכבתו חייבים להתבצע באופן מקצועי ומיומן כדי לוודא שיגיע בשלמותו אל המשרד החדש, מחשבים ושרתים צריכים להתנתק בצורה מסודרת כדי למנוע פגיעה במערך המחשוב ואובדן נתונים קריטיים, וכן נדרשת זהירות רבה בעת העברת הניירת, שבמקרים רבים כוללת לא מעט מידע עסקי משמעותי. תשומת לב לכל אחד מהפרטים הללו היא הכרחית לצורך הבטחת מעבר משרד נקי, ומדובר באתגר של ממש כשצריך במקביל לדאוג גם לניקיון המשרד החדש ולהדברתו, לביצוע צביעה ועבודות שיפוץ טרם המעבר, לעיצוב המקום כך שיהיה נעים ונוח, וכן לסידורו לאחר המעבר.

חברת הובלות מקצועית, בעלת ניסיון עשיר, היכרות עם העולם העסקי וצרכיו, אמינות ויכולת לשים לב לפרטים הקטנים והחשובים ביותר, היא חברת ההובלות המתאימה ביותר לצורך המשימה. וודאו שאתם מפקידים את הפרויקט הגדול הזה בידיים טובות, ובקשו לקיים פגישה עם נציגי חברת ההובלות אצלכם במשרד, עוד לפני שתחליטו סופית לבחור בה לביצוע העבודה. פגישה זו תאפשר לכם להבין טוב יותר מול מי אתם עובדים, ותאפשר גם לחברה עצמה לבחון היטב את צרכי המעבר, את הציוד שיידרש ממנה ואת כוח האדם המתאים לביצוע המשימה. בנוסף, החברה תוכל לתת לכם הצעת מחיר מפורטת ומדויקת יותר כשכל המידע יהיה בידיה, מה שיצמצם משמעותית את אלמנט ההפתעה ביום המעבר. בדקו גם האם החברה יכולה להתחייב לביצוע כל המטלות השונות, לרבות פירוק והרכבת הציוד, ניתוק וחיבור מערך המחשוב וכיו"ב, באופן מקצועי ויסודי ומבלי להסב לכם כל נזק. אל תתפשרו גם בסוגיית הביטוח, והתעקשו לראות את פוליסת ביטוח ההובלות, כדי שתהיו רגועים וכדי שתדעו שאתם מוכנים לכל הפתעה שעשויה להגיע לכיוונכם. העברת המשרד היא גם כך אחד הפרויקטים הגדולים והרגישים ביותר בחיי העסק, וודאו שאתם עושים את זה נכון.