מעבר משרד לרוב נעשה בשל התרחבות החברה וחוסר במקום לעובדים, לכן מדובר בתהליך מבורך שיכול להוות עבור כל עסק נוחות בלתי מתפשרת וגם אפשרות שעובדי החברה יעבדו בצורה נינוחה יותר. מעבר משרד הוא לא עניין של מה בכך, שהרי יש לא מעט ציוד הכולל ריהוט משרדי, תשתיות מחשבים, ניירות וקלסרים ועוד מיני פריטים הדורשים יד מקצועית שתעביר אותם בצורה בטיחותית ומיומנת ממקום למקום. לכן, חשוב לבחור חברת הובלות מקצועית המתמחה באופן ספציפי בהובלת משרדים, כך תוכלו לקבל שירות מקצועי. הובלת משרד א רק שהיא צריכה להיעשות בצורה מקצועית, אלה בדרך המהירה ביותר, שהרי בזמן ההובלה העסק סגור ולקוחות לא יכולים לקבל מענה, לכן חשוב לבחור בחברה שתוכל תוך כמה שעות לבצע את ההובלה.

האופציות להעברת ריהוט משרדי

הובלת מנוף - אחד השיקולים הגדולים בעת מעבר משרד, הוא הבחירה בין הובלה רגילה להובלת מנוף, במיוחד אם מדובר במשרד שבו יש מספר רב של פריטי גדולים במיוחד, לכן כדאי לבדוק אופציה של הובלת מנוף. הובלה זאת נעשית על ידי משאית שעל גביה מותקן מנוף גדול עם זרוע הידראולית שיכולה להגיע לגבהים עצומים, כך שנותר להעמיס את התכונה על המנוף ולהוריד את התכולה ולהעמיס אותה על גבי המשאית. הובלת מנוף היא פרקטית למשרדים, כיוון שברוב המקרים מדובר בציוד כבד כמו – שולחנות משרד, שולחנות של חדרי ישיבות, כסאות, ארונות ועוד מגוון רב של ציוד שדי קשה להעביר אותו בחדר מדרגות או דרך מעלית.

מעבר לכך, הובלת מנוף יכולה לחסוך זמן רב, שהרי הורדה ולהעלאה של תכולת המשרד דרך חדר מדרגות או דרך המעלית יכולה לקחת זמן רב, ובזמן זה לקוחות לא מקבלים שירות. לכן, אך ברצונכם לחסוך בזמן בדקו א אופציה זאת. אך טרם בחירה בהובלת מנוף, כדאי לבדוק אם ניתן למקם את משאית המנוף בבניין המשרדים בצורה בטוחה. לרוב, חברת ההובלות תגיע למקום ותבחן היטב את השטח הנמצא מתחת לבניין ותבדוק אם הדבר אפשרי.

הדרך המסורתית להובלת ריהוט שרדי

הדרך המסורתית היא הובלה על ידי סבלים אשר מיומנים בהעברת תכולת המשרד ממקום למקום והם נעזרים במעליות בבניין לצורך הורדה של התכולה והעברתה בצורה בטוחה למשרד החדש. אך במקרים אלו, חשוב לבחור בחברה המספקת מובילים מיומנים שיעטפו בצורה מיטבית את התכולה, כך שהיא לא תינזק במהלך ההובלה עצמה.

תמחור ההובלה מתבצע על פי פרמטרים שונים כמו – כמות התכולה שיש להעביר, כמות הרהיטים שיש לפרק ולהרכיב במשרד, מרחק הנסיעה בין משרד למשרד, אם יש מעלית בבניין או אין מעלית, אם יש צורך בהובלת מנוף או לא, כמות אנשי הצוות והסבלים ועוד פרמטרים שונים. בכל מקרה רצוי לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחירים.